Jag gick kitschbananas igen ;) av Karolina Stockhaus 15 januari, 20161 februari, 2016 Min kollektion av underbara, kitschiga mellanöstern flaskor växer ganska okontrollerbart 😉 Här på bilden ser ni både Rasasi, al Haramain, Arabian Oud och lite till! Såhär ser hela gruppen ut 🙂 Dela detta:Tweet E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Gilla Laddar in … Relaterade
Äh, jag gjorde det. Jag köpte min första kopia! Vad tycker jag om den? 15 januari, 202515 januari, 2025