Svartaklumpkorksklubben ;) av Karolina Stockhaus 22 juni, 201631 juli, 2019 Dags för lite omorganisering i kollektionen. Jag märkte att jag har ett gäng dofter med stora svarta korkar. Fina de är. Och gudomliga dofter faktiskt också. Ja, parfymnördens bekännelser. Inte alls konstigt. 😛 Dela detta:Tweet E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Gilla Laddar in … Relaterade
Äh, jag gjorde det. Jag köpte min första kopia! Vad tycker jag om den? 15 januari, 202515 januari, 2025